U želji da Vam se obezbedi prijatan ali i bezbedan boravak, menadžment hotela Slatina utvrdio je sledeći Kućni red:

– Sobe/apartmane mogu koristiti samo gosti hotela koji su prijavljeni na recepciji.
– Prilikom prijave, neophodno je priložiti ličnu ispravu (ličnu kartu, pasoš). Za decu mlađu od 16 godina neophodno je priložiti pasoš ili zdravstvenu knjižicu.
– Prijavljivanjem na recepciji gosti dobijaju magnetnu karticu za ulazak u sobu/apartman.
– U slučaju gubitka kartice, gosti su u obavezi da plate iznos od 500 rsd po kartici
– Posete koje gosti primaju u svojim sobama/apartmanima obavezno je prijaviti recepciji hotela.
– Hotel ne snosi odgovornost za stvari od vrednosti ostavljene u hotelskoj sobi.
– Za čuvanje novca, dragocenosti i drugih stvari od vrednosti na raspolaganju je elektronski sef u sobi/apartmanu ili sef na Blagajni hotela.
– U hotel nije dopušteno unositi eksploziv, oružje, zapaljive materjale i hemikalije opasne po okolinu.
– U sobama/apartmanima nije dozvoljeno korišćenje pegli, električnih grejalica i drugih grejnih tela.
– U hotel nije dozvoljeno uvođenje kućnih ljubimaca.
– Gosti su u obavezi da nadoknade štetu koju su prouzokovali ili načinili u hotelu.
– Hotelske usluge mogu se platiti unapred ili po izdavanju računa. Obavezna je garancija plaćanja.
– U slučaju da gost u hotelu boravi duži vremenski period plaćanje se vrši nedeljno, ukoliko gost nije pod posebnim ugovorom.
– Naplata usluga vrši se u dinarima po zvaničnom kursu poslovne Banke.
– Sobe su na raspolaganju gostima od14h na dan dolaska do 11h na dan odlaska.
– Ukoliko gost produži svoj boravak posle 11h na dan odlaska, naplaćuje se kasnija odjava koja važi do 18h.
– Boravišna taksa u iznosu od 120 rsd i osiguranje u iznosu od 20 rsd po danu, po osobi, nisu uračunate u cenu smeštaja.
– Boravišnu taksu ne plaćaju stanovnici Vrnjačke Banje.
– Hotelskim gostima se na zahtev može servirati hrana i piće u sobi/apartmanu.
– Room service je dostupan od 07:00 do 22:00h.
– Doručak se služi od 7:30h do 10:00 u restoranu hotela.
– Nije dozvoljeno remećenje mira drugih gostiju.
– Menadžment hotela ima pravo da otkaže gostoprimstvo gostima koji remete mir ili se ne pridržavaju kućnog reda.
– Početkom korišćenja smeštaja podrazumeva se da je gost upoznat sa kućnim redom hotela.

Želimo Vam ugodan boravak u hotelu SLATINA.
MENADŽMENT HOTELA

Izvod iz kućnog reda (pdf)